Narzeczeni przyjmowani są na spisanie protokołu przedślubnego w kancelarii parafialnej najlepiej po wcześniejszym ustaleniu terminu - kontakt mailowy lub osobisty po Mszach w niedzielę

 

Potrzebne dokumenty:

  • Świadectwo chrztu, jeśli chrzest był w innej parafii (data wydania nie dłuższa niż 6 miesięcy)
  • Świadectwo bierzmowania
  • Świadectwo ukończenia katechizacji na poziomie szkoły średniej (indeks katechizacji)
  • Zaświadczenie ukończenia kursu przedmałżeńskiego - ważne są kursy tylko licencjonowane przez kurię diecezjalną /www.diecezja.pl/. Zaświadczenie można donieść już po spisaniu protokołu
  • Dowody osobiste narzeczonych
  • Wyciąg z USC (jeżeli ślub konkordatowy - data wydania nie może przekraczać 6 miesięcy do daty ślubu)

Kiedy zgłaszać:

  • Ślub zgłasza się najpóźniej na 3 miesiące przed planowaną datą ceremonii a najwczesniej 6 miesięcy przed datą ślubu
  • Datę i godzinę ślubu można zarezerwować w kancelarii parafialnej nawet rok lub dwa przed ślubem

Kursy przedmałżeńskie

       Licencjonowany Kurs przedmałżeński organizowany jest w: sprawdź na stronie www.diecezja.pl